Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

środa, 16 października 2013

Długo nas nie było..

Właśnie, długo nas tutaj nie było. Wszystko to związane jest z moją szkołą. Każdą wolną chwilę, wolny wieczór poświęcam na naukę. Chce skończyć ten (ostatni) rok z dobrymi ocenami, a nie żeby tylko "skończyć". Odrabiam prace domowe, piszę dodatkowe referaty, robię prezentacje no i oczywiście uczę się na sprawdziany. W wolne soboty jeżdżę na korepetycje oraz fakultety. Po prostu.. staram się!! :) I mam nadzieję, że ktoś to kiedyś doceni.. 

Dzisiaj jesteśmy w domu razem. Lenkę dopadło przeziębienie. Może to na zęby? Bo ślini się nie miłosiernie. Wszystko się okaże :) Podajemy witaminę C, udrażniamy nosek wodą morską, a dwa razy dziennie stosujemy NASIVIN dla niemowlat no i syrop prawoślazowy na kaszelek. Poradzimy sobie, zwalczymy te brzydkie bakterie, które męczą mojego maluszka! :) Do lekarza nie mam co iść. Ostatnio powiedziała, że jeśli nie ma gorączki to wizyta jest niepotrzebna. Tak też robimy, ale jeśli do piątku nie będzie żadnej poprawy to pójdziemy, niech mnie nawet wyrzucą, ale upewnić się muszę czy to nie jest nic poważnego, a co! 

Lenka rośnie jak na drożdżach i jest wspaniała !! <3 Są dni kiedy nie możemy dojść do porozumienia, ale wtedy mocno się poprzytulamy i bunt niemowlęcy mija :P Tak jak pisałam,ma już za sobą pierwszą marchewkę i kaszkę. Teraz doszły jeszcze jagody, zupka jarzynowa, jabłko, herbatka malinowa. W lodówce czeka na nas jeszcze zupka marchewkowa z ryżem, ale to dopiero jak przejdzie przeziębienie. Dorośleje mi dziewczyna :) A jeszcze niedawno podawaliśmy tylko mleczko.. Coś za szybko ten czas ucieka :)

Teraz sobie smacznie śpi, w końcu.. :) Bo po porannym marudzeniu, krzyku, płaczu ja już sama nie miałam siły, a co dopiero taki mały szkrabek? Miejmy nadzieję, że wszystko szybko przejdzie i wróci mój kochany śmieszek <3

Idę dalej czuwać nad moją kruszynką :) Postaram się więcej pisać, obiecuję :) 
A jeśli możecie.. 3majcie kciuki za mnie, za szkołę :) Byle do kwietnia!! :) 




8 komentarzy:

  1. Cudna jest! Oczęta niesamowite!
    Wracaj Lenuś do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest genialna! I ma świetną fryzurę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurujcie się i nie chorujcie Lenuś ! póki pogoda w miarę dopisuje trzeba korzystać :) a Ty Lenkowa Mamo ucz się dzielnie i się nie dawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz a tu taki zbieg okoliczności.Także odliczam czas byle do kwietnia:) Także koncze szkołe,spodziewamy sie córeczki,która także będzie mieć na imie Lenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki!
    Lenka jest boska :) Dużo zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mała urosła:) A na jakim kierunku jesteś?

    OdpowiedzUsuń