Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

czwartek, 24 stycznia 2013

Kolejny dzień.. :P

No to sobie troszkę pospałyśmy dzisiaj.. :P Ale i tak jak na razie nic mi się nie chce + jeszcze gardło mnie boli, masakra.. Ale jedno dobre, że nie boli mnie już głowa, bo bym chyba oszalała.. Za chwilę sobie wstaniemy, zjemy śniadanko i trzeba posprzątać w domku, bo tatuś po południu przyjedzie do nas :) Muszę sobie wbić do główki, żeby po 12 zadzwonić do lekarza, bo wczoraj znowu zapomniałam, tzn. przypomniało mi się oczywiście wieczorem. No i jeszcze muszę się w końcu nauczyć z niemieckiego, bo w weekend wątpię, że będę się uczyć. Jakoś wtedy najbardziej mi się nie chce.. :P 
No nic ... WSTAJEMY ;) a ii tak mi się przypomniało, że nie potrafię ustawić prawidłowej godziny na blogu :P

..

Śniadanko zjedzone, posprzątane wszystko teraz leżymy i nic nie robimy.. :P Do lekarza dzwoniłam, ale dzisiaj w przychodni nikogo nie ma, więc będę dzwonić jutro od 7, noo mam nadzieję, że miejsca na 4 jeszcze są.. Kiedyś chyba zginę przez moją sklerozę hehe. Dzisiaj tak sobie myślałam o imieniu dla naszej kruszynki, bo mieliśmy już tyyyle opcji, a i tak nic nie postanowiliśmy.. Podoba mi się imie Amelia, Marysia, Emilka, Lena, Olka i Martyna. Trzeba będzie porozmawiać dziś z tatusiem na ten temat hehe, ale już się boję jego pomysłów. A malutka dzisiaj coś słabo kopie, chyba też leniuchuje jak mamusia ;)

10 komentarzy:

  1. Z godzina nie pomogę bo nie umiem :) pilnować sie proszę z tym lekarzem ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Ci pomogę z ustawieniem czasu:-) Wejdź w projekt - prawy górny róg, obok "Nowego posta", potem wejdziesz w Ustawienia na dole listy - wybierz zakładkę: Język i formatowanie - Strefa czasowa - ustaw (GMT+01:00)Warszawa (wybierzesz z listy)zatwierdź wszystko "Zapisz ustawienia" prostokąt pomarańczowy u góry w prawym rogu jak patrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak masz jakieś problemy pytaj - jestem na blogspocie od blisko 4 lat - trochę się już tu rozejrzałam:-)
    Miłych snów dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam córeczkę Emilkę - uwielbiam to imię :) Najczęściej mówimy na nią Milka, Mila lub Milcia ;) Pozostałe pomysły na imiona dla dziewczynki też super :) A jakie macie pomysły na imiona dla chłopca? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dla chłopca się nie zastanawialiśmy, bo od początku chcieliśmy dziewczynkę i bardziej myśleliśmy nad imionami dla córeczki.. ;) Ale jeśli byłby chłopiec to mam parę propozycji m.in Igor, Jakub i Mateusz ;)

      Usuń
  5. Jeżeli możesz to usuń weryfikację obrazkową przy wstawianiu komentarza - ułatwi to życie osobom zaglądającym do Ciebie :) I zapraszam do siebie: http://detynkowo-agula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem dokładnie dokładnie w tym samym wieku co ty ! :D
    Gratuluję Kruszynki! Sama bym chciała mieć takiego maluszka ;(
    Jeśli mogę dodam Was do mojej listy i będę odwiedzać!
    A co do imion mi się podoba Kalina, Klara, Liliana i Kaja :D Może Wam się spodoba ;) ??
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taką prośbę ;) Jakbyś mogła wyłącz weryfikację (wpisywanie słów z obrazka przy dodawaniu komentarza) bo strasznie ciężko się dostać :D

    Jak usunąć weryfikację? POdaję instrukcje :)

    "Projekt" --> "Ustawienia" --> "Komentarze"
    "Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy?" zaznaczyć "NIE"
    na koniec kliknąć "Zapisz ustawienia"


    i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj jestem trochę starsza od Ciebie, ale nie wiele i w tamtym roku zostałam mamą małej Emilki. Będę Cię teraz odwiedzać i w razie czego służę pomocą.
    http://wspomnienia-vijany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń