Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

wtorek, 29 stycznia 2013

Wykończona.. ;P

Uff, marketing opanowany, prysznic wzięłam więc teraz mam troszkę odpoczynku i zaraz spać ;) Juz mi sie nic nie chce, jakiś zamulony dzień dziś ;P Jutro jak będę miała więcej czasu to zrobię parę zdjęć z brzuszkiem to wstawię i się pochwalę jak rosnę, a co! ;)  Dziś wstawię zdjęcię z ostatniego USG i mam prośbę pomożecie mi w odczytaniu oznaczeń? Bo nie rozumiem ich całkowicie, a na wizycie byłam taka zestresowana, że nie pamiętam.. Ogólnie wydaję mi się, że to jest zdjęcie samej główki.. Bo kompletnie nie widać żadnego zarysu nawet maluszka. Pomożecie? ;)

8 komentarzy:

  1. Też mi się wydaje, ze to tylko główka :D
    Ginekologiem nie jestem, mamą też nie ale !
    http://www.zapytajpolozna.pl/ciaza/badania-w-ciazy/skroty-usg-ciazy.html
    coś tam wygrzebałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczytałam też, że to co tam na czerwono zaznaczyłaś to są dane techniczne aparatu :)

      Usuń
    2. więc już nic nie rozumiem.. ;P

      Usuń
  2. no wlasnie tych oznaczen nigdzie nie ma ;) ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie jest tylko główka to co się znajduje w tej czrnej otoczce to cały płód mi tak lekarka mówiła

    OdpowiedzUsuń
  4. To Twoja fasolka cała moim zdaniem. Zapraszam okamilce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń