Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

niedziela, 3 lutego 2013

Zdjęcia brzuszka 25tc. ;)

Ojj troszkę się rozleniwiłam i nie pisałam .. ;P Troszkę nie miałam czasu, a jak już czas był to byłam tak wykończona, że tylko prysznic i spać. Cały miniony tydzień zasypany był sprawdzianami więc dzień w dzień nauka, ale efekty dobre są, to najważniejsze. W piątek po lekcjach miałam jeszcze korepetycje z matematyki, później pojechałam do Przemka na weekend. Jestem duszą towarzystwa w piątek poszłam spać o 21, a w sobotę o 20 ;P Ale przynajmniej się wyspałam, odpoczęłam i nazbierałam sił na kolejny dzień nauki. Dzisiaj znowu uczyłam się z niemieckiego (powoli zaczynam nienawidzić ten język) i trochę matmę, bo we wtorek sprawdzian. Muszę teraz nadrobić ocenami, żeby potem nie mieć problemów. Muszę się Wam pochwalić, wybraliśmy imię! Będzie Lenka ;) Imię troszkę wywalczone, ale kobiecie w ciąży się nie odmawia, prawda ;> Znowu dokucza mi rwa kulszowa, straszne. Miałyście / macie tak w ciąży? Bo ja przed ciążą nigdy w życiu, a teraz to naprawdę masakra.. Teraz nawet boli mnie jak leże, ale mówiłam o tym lekarzowi to powiedział, że to działa 'uciskowo' że jak mała mi naciska to wtedy boli i szczerze mówiąc to nic z tym nie mogę zrobić. A Lenka dzisiaj dała popis, całe po południe kopała jak piłkarka ;P Ale to fajne, chyba najwspanialsze uczucie jakie może być. Jutro mam lekarza, zapytam o to USG i oznaczenia ale doczytałam coś na odpisie z USG że 22,4  na PTP 16052013 to może Lenka miała wtedy jak bylo USG 22,4cm? :P Jutro muszę się wszystkiego dokładnie dowiedzieć ;) A mam takie pytanko, czy jako panna oprócz becikowego dostane jakiś unijny zasiłek? Bo znajoma, która też jest w ciąży powiedziała mojej kolezance, że ONA dostanie, bo jest takie prawo itd.. A w internecie nie mogę nic doczytać. No, ale nic.. Teraz pochwalę się troszkę brzuszkiem ;P





 Z boczku ;P


Prosto ;P 


A w koszulce i w 'ciążówkach' wcale nie mam takiego brzuszka ;)


Obwód: 96cm.
Waga 71kg (9 przybrałam) ;)

6 komentarzy:

  1. My jeszcze mamy sporo czasu na wymyślenie imienia dla naszego dziecka, ale myślę, że to wcale nie będzie takie proste bo mój M ma swoje typy, na które ja się kategorycznie nie zgadzam, natomiast ja mam pewne zboczenie o której czytałaś zapewne w mojej notce. I mimo, że podobają mi się popularne imiona, to walczę ze sobą, żeby takiego nie dać, żeby chociażby uniknąć sytuacji w przedszkolu z Julkami o której pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak będzie chłopiec:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziemy myśleć jeszcze raz ;P Obecnie przebywam w szpitalu więc wieczorem pewnie będę miała dodatkowe USG to się mam nadzieję, że się dowiem na 100% kto u mnie mieszka ;) chyba że znowu zrobi nam kawał i się odwróci dupka ;P

      Usuń
  3. ją dostałam 1000 zł becikowego i 1000 zł rodzinnego bo nikt u nas nie pracował :) ale to byl koniec 2011 roku .. teraz może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to rodzinne to jest od gminy, tak? ;) bo właśnie czytałam o czymś takim, ale na stronie mojej gminy nie mogłam nic doczytać..

      Usuń
    2. Tak od gminy .. składa sie papiery i dostaje sie 1000 zł i 77 zł/msc :) ale chyba zarobków być nie może lub jeśli są to minimalne :p dodatkowo można jeszcze jeden tysiak zgarnąć tak od gminy bez powodu ale jeśli gmina jest bogata - u mnie nie było na to szans :)

      Usuń