Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

środa, 13 lutego 2013

Taka sobie środa.. / prezenty ;P

Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo rano czułam się jakby tramwaj mnie przejechał.. Plecy mi chyba wysiądą do maja! Teraz jest lepiej, bo caly czas leze i praktycznie nie chodzę tyle co do WC. Na szczęście dziś nic ważnego w szkole nie było. Wczoraj miałam rozmowę z panią od angielskiego. Kazała mi zostać po lekcji i tłumaczyła, że nie mam się o nic martwić, że nawet jeśli nie będę mogła chodzić do szkoły ze względów zdrowotnych to nic się nie stanie, bo pozostaniemy w kontakcie internetowym i że będzie mi przesyłać zadania na meila, a ja będę jej odsyłać zrobione, więc oceny będę miała ;) Fajna babka. O kurczę, już ta godzina? Musze wstać, posprzątać i idę pochodzić na prezentem na walentynki ;P Kupię Przemkowi jakieś bokserki śmieszne i tyle ;P


No to po zakupach.. 4km spacerku, a co tam ;P Lepiej będę spać ;)


 Kupiłam:


kartkę ;) zawsze podobały mi się takie 'wypukłe' elementy no i fajny napis jest ;) 


a te gatki od razu rzuciły mi się w oczy i baaardzo spodobały ! ;P 

Mam nadzieję, że będzie zadowolony z prezentów, boskerki chyba trochę za duże będą, bo musiałam pomylić pudełka, ale lepiej lekko za duże niż za małe ;P

No nic lece uczyć się martketingu , miłego popołudnia ! ;P

5 komentarzy:

  1. No to naprawdę fajną masz babkę od anglika, żeby wszystkie takie były :)
    Ja nie mam z tym problemu bo obroniłam się w czerwcu i teraz tylko leniuchuję w domu...ale pomimo tego plecy też dają o sobie znać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie w mojej szkole jeszcze żaden z nauczycieli nie robi mi problemów.. no, ale 'lepiej nie chwalić dnia przed zachodem słońca' do maja jeszcze troszkę czasu zostało ;)

      Usuń
  2. u mnie w klasie była dziewczyna w ciązy w 1 liceum i też bardzo fajnie się zachowali, do maja chodziła do szkoły pozniej mogla zostac w domu ile chciała :) Powodzenia i bede tu wpadac!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe kupiłam podobne bokserki ;P Tylko szare z super manem ;P I zamiast walentynki czekoladę z serduchem, bo mój ceni to co da się ,,pożreć,, ;)
    Chwal mi się tu wózkami ubrankami itp! lubię oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie spacery to na wywołanie porodu zalecają... Nie szalej!

    OdpowiedzUsuń