Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Próbuje raczkowac!

Lenka od paru dni próbuje raczkowac :) zginą nóżki i podnosi sie na raczkach ale żeby przejść dalej to jeszcze musi opanować :) dzisiaj tak patrzyłam ze ten czas naprawdę szybko ucieka.. Lenka rośnie jak na drożdżach potrafi już dużo i każdego dnia coraz wiecej.. ech aż się lezka w oku kręci :))

Oglądam "Tomasza Lisa" kurde ludziom za przeproszenie się w tyłach poprzewracalo...

Jutro sylwester szczerze boję się jak mała zareaguje na ten cały 'huk' o północy.. mam nadzieje że się nie obudzi bo nasi sąsiedzi (niestety) sobie nie pożałuja. Jak co roku...

Życzymy wszystkim szczęśliwego nowego roku!! :*

8 komentarzy:

  1. Piękny obrazek na zdjeciu :). Życzymy Wam wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza Maleńka:) dla Was również wszystkiego co najlepsze:)
    a przy okazji zarażam Was sympatycznym wirusem: http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/12/blogoteka-w-temacie-maego-czowieka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Leci czas wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku dla WAS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś trafiłam tu całkiem przypadkiem i zostanę na dłużej jeśli pozwolisz.
    tak bardzo przypominasz mi moją historię sprzed lat.dokładnie w tm samym wieku urodziłam córeczkę a teraż to już nastolatka w marcu kończy 16 lat.

    wszystkiego dobrego w nowym roku dla Ciebie i uściski dla małej jest śliczna.

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lenka już pewnie raczkuje. Też na to czekam. To dopiero musi być radocha ;)
    Jak minął sylwester?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie nie było...Lenka jaka duża,podobnie jak moja Laura;)... Kochane maleństwa;)
    Ja też tak czasem wspominam jak to szybko wszystko zleciało...;)

    OdpowiedzUsuń