Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

wtorek, 12 marca 2013

Rozstępom mówię NIE!

W szkole powoli do przodu, w sumie większość zaległości nadrobiłam, tylko jeszcze cały czas ta matma, grrrrrrr!!! Wczoraj napisałam jeden sprawdzian, dziś miałam pisać kolejny, ale.. ODWOŁALI MI MATEMATYKĘ. Chyba pierwszy raz w życiu byłam zła, że nie mam matematyki :P Ale nic, matma 'przechodzi na kolejny tydzień'. Jutro piszę angielski i niemiecki zawodowy i będzie spokój na ten tydzień. W czwartek mam wolne to sobie troszkę odpocznę, zrobię ostateczną listę wyprawkową, zrobię referat. :) 



Kurczę, polećcie mi coś na rozstępy. Ten krem 'sexy mama' w ogóle nie pomógł. Rozstępy nie zbledły, dodatkowo wyskoczyły nowe!!! Chyba lepiej było jak się smarowałam samą oliwką. Masakra jakaś, aż mi się płakać zachciało jak dziś zobaczyłam brzuszek, ale pociesza mnie to, że w środku jest moja najukochańsza kruszynka. Te rozstępy wychodzą po prostu nagle, rano jeszcze ich nie miałam. 


Ostatnio nie mam weny, ogólnie leniwa się jakaś zrobiłam :P 
Jak znajdę tylko troszkę więcej chęci to naskrobie coś więcej, obiecuję :) 




21 komentarzy:

  1. Na rozstępy najlepsza jest zwykła oliwka dla dzieci ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=32226 ogólnie zachwalany i w bardzo dobrej cenie. Sama używa, jestem zadowolona pomimo, ze dość ciężko się rozsmarowuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie znalazłam tylko przeciw cellulitowi.. To ten? ;>

      Usuń
    2. Kupisz go w rossmanie, kosztuje ok 10zł. Z tego co wiem, są dwa rodzaje, w emulsji i oliwce. Ja mam ten pierwszy.

      Usuń
  3. a ja nie wiem czy na rozstępy tak na prawdę coś działa. wiesz, teraz brzuszek będzie szybciej rósł, skóra się będzie coraz bardziej naciągnięta.
    dobrze, że w szkole udaje Ci się ogarniać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamą jeszcze nie jestem ale pytałam kiedyś swoją mamę o rozstępy, urodziła 4 dzieci i ma dosłownie zero rozstępów. Mówiła, że smarowała się tylko kremem nivea kiedyś i oliwką, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam teorię , że na rozstępy tak naprawdę niewiele pomaga, za wyjątkiem środków, które istniejącym rozstępom pomagają szybciej blednąć. Poza tym dużo też zależy od człowieka i jego skóry, ja np nabawiłam się rozstępów w okresie dojrzewania i niestety nic nie mogłam z tym zrobić, dlatego teraz też się ich spodziewam. A są kobiety, które urodzę 6 dzieci i nie mają śladu po rozstępach. Zauważ też czy w Twojej najbliższej rodzinie kobiety nabawiły się rozstępów podczas ciąży, bo jeśli tak to i u Ciebie jest większe prawdopodobieństwo. Ja stosuję teraz bio-oil i wydaję mi się, że pomaga na istniejące rozstępy a odkąd go stosuję nowych nie zauważyłam, ale słaby ze mnie obserwator, więc zobaczymy co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 7 miesiąca też nie miałam ani jednego, tylko te na piersiach, które pojawiły się na początku ciąży :) a potem " wyskawiwały " już nagle. :)

      Usuń
  6. Rozstępy to genetyka - mało na to poradzisz... Ale ja smarowałam się mleczkiem nivea baby. I w sumie żadnego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie moja mama po ciąży nie ma ani jednego , a urodziła trójkę dzieci, więc może u mnie też znikną w czarodziejski sposób.. :P :)

      Usuń
  7. Ja wiekszosc swoich zniwelowalam Bio Oil, ale trzeba go uzywac regularnie, 2-3 razy dziennie, codziennie przez kilka miesiecy. Do tego jest chyba dosc drogi - na allegro.pl ceny zaczynaja sie od ok. 60zl/200ml. Moja kolezanka ma siostrzenice w wieku 17 lat, ktora miala blizne na cala dlugosc nosa, baaardzo widoczna(miala jakis wypadek jak byla mala) i ok. 14-15 zaczela uzywac Bio Oil 2xdziennie, blizna po ponad roku ladnie zeszla, nie jest widoczna, jedynie z bardzo bliskiej odleglosci jak sie przyjrzysz to ja zauwazysz ;)

    Jesli chcialabys go zaczac uzywac, radze po porodzie, bo teraz pewnie i tak wiecej wyskoczy, skoro juz sie pojawily ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 14-15 lat *

      Usuń
    2. A jak się go używa? Na całą powierzchnie skóry, czy tylko smaruję się rozstępy? :)

      Usuń
    3. W te miejsca gdzie masz rozstepy ;)

      Usuń
    4. To kupię po porodzie, bo teraz rzeczywiście się nie opłaca :P :)

      Usuń
  8. CO do rozstępów mi też wylazły w czasie dojrzewania na udach i piersiach ;P Ale same wybrakły i w sumie ich nie widać a używam jedynie zwykłych balsamów ;P
    Nie przejmuj się tym teraz pomyślisz po wszystkim i tak większego wpływu na to nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, już się oswoiłam z tą myślą, będę to będą.. Nic na to nie poradzę :)

      Usuń
  9. http://www.palmers.info.pl/ - najlepsze i najskuteczniejsze! Niezastąpione - ratują mnie przez całą ciążę, a właśnie kończę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba nie jest krem typowo do rozstępów? :)

      Usuń
  10. ja używam TYLKO oliwki dla dzieci w żelu i TYLE. odpukać nie mam ani pół:)
    dużo wody pij i codziennie się smaruj.

    Łatwiej zapobiec... ale co zrobić jak już się pojawią, to ze swojego doświadczenia niestety Ci nie powiem :/

    w wolnej chwili zapraszam Cię na moje początki:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też wrócę do oliwki.. :) Stwierdzam, że była najlepsza. :)

      Usuń