Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

niedziela, 24 marca 2013

Spać, spać, spać..

Nie wiem co się ze mną dzieje, przesypiam całe dnie i całe noce, a jak nie śpię to chodzę nerwowa, albo coś jem, więc najlepiej jest jak jednak śpię. :P 

Zaniedbuję bloga, ale jutro spróbuję coś napisać, o ile nie pójdę spać jak wrócę ze szkoły i nie wstanę tylko żeby wziąć prysznic :P 

Póki co u nas dobrze, dzisiaj troszkę pobolewał brzuszek, ale to chyba dlatego, że mała się rozpycha, a ma coraz mniej miejsca. 

Wyprawkę kompletujemy, parę ciuszków mamy, pochwalę się jutro. :) Bo dziś już nie mam siły robić fotek, leże wykąpana w łóżku i zaraz idę spać. :) 



Mam nadzieję , że poczekacie cierpliwie, aż moje leństwo chociaż troszkę przejdzie :P



Buziaki :* 

8 komentarzy:

  1. w takim razie słodkich snów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych snów :) Ponoć nie można wyspać się na zapas, ale śpij ile możesz i póki możesz :) Eh piękny stan :) Kiedy to było... Zapraszam do Nas :) I na konkurs witaminkowy dla dzieci - będzie jak znalazł gdy Lenka się urodzi :) http://ciepelkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie senności nie dopadają jeszcze a jak zasypiam to Mały daje o sobie znać i nie trwa to zbyt długo :P
    To czekamy na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj, widocznie tego potrzebujesz. A Twój organizm zbiera siły na po porodzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekaj ale niecierpliwie :D:D
    Odpoczywajcie! już mało zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom ja też jestem strasznie senna;)) Każdego wieczoru kiedy łąpia mnie skurcze boję się że niedługo już się zacznie...Chciałabym tego dnia mieć w sobię siłę i nie panikować.
    Buziaki mamusiu;* I wypoczywajcie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tego spania:)
    ja mam fazę na bezsenność właśnie.
    poza tym u mnie tez na tapecie wyprawka i kompletowanie zbiorów :))

    pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesz się Kochana z tego spania :)
    Ja aktualnie bardzo długo się męczę, żeby usnąć :(
    Widzę, że jesteśmy na podobnym etapie ciąży. U mnie aktualnie to 31 tydzień.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:
    http://alinadobrawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń