Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

niedziela, 23 lutego 2014

8/52

9 komentarzy:

  1. Z Lenki jest już mała dziewczynka a nie dzidziuś :)

    Śliczne, mądre oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutka. Widzę że też w tym roku będziesz zdawać mature. Witaj w klubie :) I powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowną Mamą :) nie czas i miejsce na wywody i opowieści rodem z telenoweli, ale...kiedyś byłam w podobnej sytuacji...Urodziłam córcie dwa tygodnie po 18stce, też miałam szkołę na głowie, matura, praca dyplomowa...wiem jak to jest i jak czasami ciężko musi Tobie być. Ja zostałam sama z Córką odkąd skończyła dwa tygodnie, ale miałam pomoc ze strony rodziców i siostry, łatwo nie było, ale te 14 lat minęło migiem i teraz raczej widzę tylko same plusy z bycia Mamą w młodym wieku :D Mam jeszcze jedną Sztukę Małą do wychowania, bo lat zaledwie 3,5 ale to już zupełne inny typ macierzyństwa. Zaplanowane i spokojne, ale to i tamto miało różny czas i miejsce... Gdybyś kiedyś chciała o coś zapytać czy coś pisz śmiało :) evanorge@icloud.com

    Pozdrawiam Was Dziewczynki cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh te oczyska ogromne no cudo Ci rośnie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młode mamy też są fajne i kochliwe w swoich pociechach, pogłębiam ten stan, śliczna córeczka, mam nadzieję, że moja kruszynka okaże się być dziewczynką :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń