Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

niedziela, 9 lutego 2014

Mamuska wez sie za siebie!

Dlaczego taki tytul? Hm, zaraz wytlumacze. Ostatnio dotarlo do mnie, ze po ciazy mam "wylane" na to jak wygladam. Zwykly koczek na glowie, brak makijazu, pierwsze lepsze ciuchy z szafy i jazda. No i postanowilam cos zmienic. Pierwsze to fryzura. Scieniowalam wlosy, mam grzywke na bok - jest o niebo lepiej. Prostuje, stosuje odzywki. Wlosy sa ok ;-)
Drugim celem jest makijaz. Przed ciaza i w ciazy jeszcze byl, potem zniknal. Dlaczego? Sama nie wiem. Teraz sa kreski, sa pomalowane rzesy, lekki podklad. Wszystko delikatnie, ale jest! ;-)
Trzeci cel to ubrania. Nadal ubieram siw bardziej "na luzno" niz "kobieco" ale.. w mojej szafie pohawily sie juz 2 pary szpileczek, sukienka i spodniczka. Wiec robie postepy ;-) jakos tylko nie moge wrocic do noszenia dzinsow.. przyzwyczailam sie do noszenia getrow i jakos nie moge tego zmienic. ;-)
Czwarty cel jest jak na razie w planach. Chodzi mi o moja wage. Nie wiem ile waze, chyba nie chce wiedziec, ale wiem, ze wiecej niz przed ciaza. Niby zmieszcze sie we wszystkie spodnie sprzed ciazy, ale na wage boje sie stanac. Na pewno po ciazy zostaly mi te cholerne boczki, grrrr! :( co mam z tym zrobic, jakies pomysly? Planuje zaczac cwiczyc. Chocby godzine dziennie, ale ostatnio nawet trudno mi znalezc ta godzine.. Ale bede musiala sie postarac i sie zmobilizowac do cwiczenia, o tak! ;-)

Zauwazylam, ze ostatnim postem wywolalam lekkie zamieszanie. Dziewczyny, Przemek nie jest taki zly. Jeszcze niedawno tez posprzatal, ugotowal itd. ale teraz jakby sie troche rozleniwil. Ale ja juz go ustawie! :)

Dzis powiedzialam prosto z mostu, ze wychodze i tyle. O 20 ide z jego siostra do kuzynki, robimy babski wieczor. A czy Lena bedzie dokazywac to juz jego problem. Tez jest rodzicem. I o dziwo.. nie uslyszalam sprzeciwu. Widocznie tak musi byc i musze sprawiac sprawe jasno o! ;-)

PS. Zobaczcie jak Lena urosla!! ;))

14 komentarzy:

  1. Lenka jest cudowna! :) Uśmiechnięta. A co do facetów to też to przerabialam, ale jest już ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechnięta cały czas ;-) Ach Ci faceci..

      Usuń
  2. Sliczna, duża pannica z Lenki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenka czysty tata ;)
    A z Ciebie fajna, młoda Mama :) Ale dla samej siebie może faktycznie warto coś zmienić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urosła. :)
    Masz 100% rację. Mama to przede wszystkim KOBIETA. I o tym musimy pamiętać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nie uraziły Cię moje słowa. Napisałam to tylko po to, żeby Ci pokazać, że każdy ma prawo dla chwili dla siebie :) Lenka jest śliczna :) Jakie ma duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie uraziły! ;-) Dałaś mi dużo do myślenia ;-)

      Usuń
  6. Śliczna dziewczynka. A mamie też się coś należy i nie można zapominać o sobie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia ;)))
    Masz rację, trzeba się malować, starać, ubierać ;D

    OdpowiedzUsuń