Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

sobota, 22 lutego 2014

Głosowanie! :)

Mam pracę, mam pracę, mam pracę! Dziękuję Bajeczna jesteś wielka! Teraz zostały mi tylko arkusze maturalne z matematyki i na bieżąco powtarzanie niemieckiego. Dam radę, dam radę, dam radę!

Mojej bratowej nic nie można przetłumaczyć, mimo to chce ze mną rozmawiać. Sama nie wiem co zrobić dalej.. Rozmawiamy o tym z P. cały czas.. Aż już psychicznie nie daję rady, chociaż już dziś jest ok! :)

Dziękuję Wam kobietki :* Za słowa wsparcia, pomoc. Naprawdę dziękuję :*

A teraz Lenka ma do Was prośbę. :)) Lenka może wgrać sesję, jeśli tylko zbierze największą ilość "lajków" pomożecie? Musicie kliknąć TU i polubić Lenki zdjęcie :)) Z góry dziękujemy :*


9 komentarzy:

  1. Ja już dawno lajknęłam :D Dobrze, że masz już pracę! Teraz będze z górki!

    http://www.cke.edu.pl/files/file/Komunikaty-dyrektora/marzec/zbior_zadan_maturalnych_z_matematyki.pdf

    Pobierz sobie zadania z linku :) Ja przygotowałam się tylko z tego a miałam 98% z matury... tam jest wszystko to, co potrzebne i wszystkie typy zadań na pewno będziesz miała, zmienią tylko dane ale jak się im przyjrzysz to od razu będziesz wiedziała ,,jak to ugryźć,, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowane ;) dokładnie teraz już z górki :) nauczyć się nie jest tak trudno :) napewno zdasz ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bardziej wierze w to, że uda mi się zdać :) Wczoraj miałam sobotę z matematyką i wcale nie było tak źle :)

      Usuń
  3. masz czas na blog na głupoty ale żeby wziac sie za prace maturalna juz nie, żal mi tych ktorych wykorzystujesz a jest ich coraz więcej i dobrze o tym wiesz prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czas.. Tak dużo czasu naprawdę! :) Chodzę do szkoły, wstaje o 6, o 16 wracam, idę odebrać Lene, w domu jestem różnie, czasami nawet o 19. Robię obiad- kolację, zajmuje sie małą, kąpie ją, usypiam, sprzątam, ćwiczę, uczę się, prysznic i spać. Blog jest moją odskocznią. I gdzie ten mój "czas na głupoty" ? Naprawdę chciałabym go mieć...

      Usuń
    2. Ja sie nie czuje wykorzystana ;p Sama zglosilam sie na ochotnika, bo siedze w domu ostatnie dwa tygodnie na L4 i naprawde nie wiem juz co robic z nudow ;] Tak wiec jak chcesz anonimie to tez Ci pomoge (pod warunkiem ze to nie zadania z chemii) ;p Poźniej niestety bede zajmowala sie swoim dzieckiem i pewnie juz tyle czasu nie bede miala ale teraz jesli tylko cokolwiek potrafie i moge pomoc to z checia to zrobie ;)

      Usuń