Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

wtorek, 18 lutego 2014

Stuknęła 9!

Sialalalala, Lenka kończy dzisiaj 9 miesiąc. I powiedzcie mi, jak, gdzie i kiedy to minęło?! Już taka duża! Już taka kochana, już taka cudowna ach, ach, ach <3


Mały "przeglądzik techniczny" :P

- Lenka ma 4 ząbki - w sumie chyba mało, co? ;>
- waży ok. 10kg
- ma ok. 70cm
- ubranka nosimy 74 wzwyż, a już nawet te 74 robią się za małe, pasują praktycznie tylko spodnie i rajstopki :P
- nóżkę ma ok, 12cm czyli nosimy 19-20 :)
- przytuuuula się
- daje buziaki :* trochę "mokre" i nie wie jeszcze, że przy buziaku usta się zamyka a nie otwiera, ale i tak jest słodko!
- lubi mamusiowe obiadki!
- tęskni.. jak wracam ze szkoły to tak się cieszy, aż płakać mi się chce ze wzruszenia. smok mały! :*
- no i najważniejsze.. cały czas w domu slychać MAMA MAMA MAMA MAMA <3
- wstaje w łóżeczku ;-)
- chodzi po łóżeczku (tym turystycznym) trzymając się za krawędzie potrafi "dojść" do upragnionego celu, najczęściej są to kable, lub obojętne co, co nie jest dla Lenki :P
- uwieeelbia jak śpiewam jej "ale ale ale Lenka, ale ale ale fajna" :P
- zasypia tylko i wyłącznie u mnie, na tatę ma kryzys
- no iiii.... KOCHAM MOJĄ CÓRECZKĘ!! <3



A mama? Ćwiczy! Póki co jestem konsekwentna, ale dziś niestety z biegania nici, bo nie mam z kim zostawić Leny, ale.. zrobię więcej ćwiczeń. Odpuścić sobie nie odpuszczę, na pewno!










21 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Lenko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Lenko ode mnie i Donka !
    A Mamuni życzymy wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Lenuś! :)
    Moja nie miała jeszcze ząbków wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) to chyba nie powinnam się martwić?

      Usuń
  4. Najlepszego! no właśnie, kiedy to zleciało? chociaż mój za tydzień kończy pół roku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra jakaś! Za szybko nam te dzieci rosną ;-)

      Usuń
  5. Czas biegnie, dzieci rosną, my się starzejemy :P

    Sto lat dla Lenusi. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ale ja ci zazdroszczę takiego słoneczka!! Kiedy to tak zleciało??
    Sto lat Aniołku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka, czas na studiach zleci bardzo szybko! A potem zabierajcie się do "pracy" :P

      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Kochana na co Lence buciki jesli nie chodzi jeszcze sprawnie?

    Ja tez zmienilam diete, cwicze moze nie tyle ile by sie przydalo ale cwicze. Do wakacji chce schudnac coby w stroju kapielowym wyjsc spokojnie na plaze ;-) mnie ze zmienami zeszlo 5 lat od porodu ;-)

    Luiza z naszezwariowanezycie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki ubieramy do wozka i fotelika kiedy gdzies wyruszamy zeby bylo ciepelko ;-)

      Usuń
    2. jak tylko sie da maluch powinien chodzić bez bucików, to lepsze dla nóżek.

      Usuń
    3. wieem ;-) ale Lena w wózku, ani w foteliku samochodowym nie chodzi, prawda? ;>

      Usuń
  8. Żabki to indywidualna sprawa każdego dziecka, więc nie ma zasady dużo czy mało :-) Mój synke jak miał 9 miesięcy to tez chodził w kojcu, a jak miał niespełna 11 to zaczął normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać, aż Lenka zacznie śmigać ;-)

      Usuń
  9. 1000lat :)
    A zabkami sie nie przejmowac prosze! Antkowi wyszedl pierwszy jak mial 10 msc :) szybciej stawial pierwsze kroki niz zab mu wyszedl :D

    OdpowiedzUsuń