Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

niedziela, 14 lipca 2013

100. Wyzwanie?

No to stawiam sobie wyzwanie! :) Wezmę przykład z migdałowej mamy i sierpniowej mamy i będę codziennie, każdego dnia, przez 100dni pisać jeden post :) Zaniedbałam bloga, czas się poprawić :)! 

Co u nas? 

Lenka wczoraj skończyła 8tygodni. Jak ten czas leci, booziu. "Dogadujemy" się coraz lepiej, mama stara się być spokojniejsza i nie panikować od razu, a Lenka stara się być grzeczna, chociaż nie zawsze jej to wychodzi :P 

Muszę się pochwalić, Lenka (chyba) polubiła wózek! :) Coraz częściej udaje mi się wychodzić na spacery kiedy nie śpi. Co prawda zasypia po drodze we wózku, ale to dobrze, lepiej żeby zasypiała na spacerze niż u mamy na rękach. 

Mama zaczęła kąpać dziecko!! :D Przez 8tygodni bałam się wykąpać małą. Dlaczego? Wydawało mi się to baaardzo trudne np. utrzymać ją itd, ale okazało się, że to pestka i takim oto cudem mama kąpała Lenka (już :P) 3 razy :) Po prostu jestem z siebie dumna! A Lence chyba się podobało, bo była bardzo grzeczna.

Co do grzeczności mojego maleństwa stwierdzam, że NIE mogę jej za dużo chwalić, bo wtedy jest baaardzo nieznośna :P 

Myślę, że najgorszy czas mamy za sobą.. A teraz będzie już tylko lepiej. :)









9 komentarzy:

  1. Super.
    Kąpiel to nic trudnego:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości, bo czasem ciężko jest pisać codziennie.
    A Twoja córa jest boska! :)
    Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest :) Do przodu mamusiu!! :) Ja córcie kąpałam od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy wytrwasz ;) Kąpiel to mega przyjemnośc, zwłaszcza jak potem dziecko juz siedzi i można razem się w wannie pluskac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe wyzwanie :) Życzę powodzenia!!! :)
    U mnie też ostatnio ciężko z czasem i trochę zapuściłam blogowanie :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. hehhe . Jaka słodka ;) I duża już naprawdę takie maleństwa szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja podjęłam wyzwanie. Odliczam od wczoraj, do daty porodu ;)

    Trzymam kciuki, za konsekwentne dodawanie postów ;*

    OdpowiedzUsuń