Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

wtorek, 30 lipca 2013

86. Wizyta u lekarza.

Dzień dziś zaczęłyśmy wizytą u lekarza. Powód? Wczoraj zauważyłam u Lenki taki śluz na pieluszce. Niby różowy, niby pomarańczowy. Sama nie wiem co to za kolor. Przez myśl przeszło mi nawet, że może być to krew. Zadzwoniłam do położnej, ta powiedziała, że Lena może mieć zapalenie pęcherza i mam z nią iść do lekarza. Poczytałam w internecie, że przy zapaleniu pęcherza występuję wysoka gorączka, a u Lenki nic takiego nie było. Poszłyśmy do lekarza. Lenka przez całą wizytę się śmiała, "gadała", nawet jak pani dusiła jej na dole, na brzuszku. Lekarka stwierdziła, że NIC SIĘ NIE DZIEJE i zapisała nam probiotyk osłonowy dla dzieci od 3lat!! (do dopiero zauważyłam w domu) Zadzwoniłam do przychodni, był już inny lekarz i powiedział, że nie mam tego podawać małej tylko kupić coś o podobnym składzie, ale dla niemowląt. I jak tu wierzyć, że jest wszystko dobrze? Spotkałyście się może z takim śluzem w pieluszce? Naprawdę sama nie wiem co mam myśleć.. Mała nie gorączkuje, nie jest marudna, je normalnie, jest wesoła, wszystko jest normlanie..


Jutro sądny dzień. Jedziemy z Lenką na kontrolę bioderek. Boże, jak ja bym chciała żeby już wszystko było dobrze. Trzymajcie kciuki, proszę!! :)


Meble odebrane, tylko trzeba złożyć :P A P. się wczoraj tak zamotał, że nie dał rady i dzisiaj będzie próbował po raz kolejny. Coraz bliżej do przeprowadzki, ajajaj! :)


kocham mojego aniołka ! <3

4 komentarze:

  1. Mieszkanie samemu jest najlepszą opcją na świecie, cieszę się razem z Wami i zapraszam do nas na konkurs:

    http://mama-maluszka.blogspot.com/2013/07/23-konkurs-z-malooni.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za bioderka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się kupami przestałam przejmować. Pasma śluzu podobno są białe........i wtedy do lekarza trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam na szkole rodzenia to położna powiedziała że na początku nie raz pojawia się trochę krwi u niemowląt ale żeby nie panikować bo to mało prawdopodobne że to zapalenie pęcherza , mówiła nam co najlepiej kupić ale nie zapamiętałam . Nie martw się na zapas .

    OdpowiedzUsuń