Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

środa, 24 lipca 2013

90. Wyjazd na weekend?

Chcielibyśmy pojechać z Lenką na weekend do rodziców P. ale ja się troszkę obawiam, jak Lenka zareaguje.. Nowe miejsce, brak jej łóżeczka przez co będzie musiała spać ze mną no i ogólnie mam pełno obaw. Co myślicie o tym? Czy to nie za wcześnie? Chyba za bardzo panikuje, co? :)

3 dzień praktyk za mną. Co robię? Nic. Dosłownie. Do ok. 10 sprzątam, a potem mam wolne, tyle, że przez 2h muszę 'ściemniać' że coś robię, bo o 10 to za wcześnie żeby wyjść. Oszaleli! 

Noc była spokojna, z małą przerwą na butlę o 4, potem Lenka spała do 9:30 i w sumie cały dzień dziś przespała. Chyba się zmęczyła wczorajszymi krzykami i musiała dziś odpocząć. A może po prostu służyło jej świeże powietrze? Bo cały dzień spała na podwórku, we wózku i przyszła z babcią po mamę, jak skończyłam praktyki. :)) 

A teraz? Pół godziny temu wypiła butlę, teraz leży z gołą pupką na swojej kochanej kołderce i sobie "gadamy po Lenkowemu" :) Szynę jej zdjęłam, niech sobie troszkę pofika przed snem! :) 

Co do szyny to w środę jedziemy na kontrolę. Boże, jak ja bym chciała żeby już było dobrze z bioderkami, żeby nie musiała się męczyć, chociaż myślę, że już się przyzwyczaiła. Ale serce mi pęka kiedy muszę jej to zakładać.. 

O! Mam takie pytanie, do tematu w którym jestem całkowicie zielona. Chodzi mi o współpracę z różnymi firmami.. Widziałam, że dużo z Was współpracuje. Jak się nawiązuję taką współpracę? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)) 




3 komentarze:

  1. Co do wyjazdu to ja zainwestowałam w łóżeczko turystyczne. Kładłam w nim moją córę przed wyjazdem w domu, żeby się przyzwyczaiła. Tobie też polecam. Jeśli masz miejsce w domu to łóżeczko może służyć jako kojec. Koszt to ok. 250zł z przesyłką. Rzeczywiście małe dzieci nie lubią zmian. Przerabiałam to w 3 miesiącu. Teraz Pola ma 5,5 miesiąca i na wyjeździe było super.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak Antek mial miesiac juz jezdzilam na weekendt do moich rodIcow kakies 50 km ;) bylo ok.. mysle ze dacie rade ;)

    co do wspolpracy. firmy same sie odzywaja do bloggera z ktorym chca nawiazac wspolprace ;) tak przynajmniej jest u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystko było ok z bioderkami.
    Co do wyjazdu, myślę, że dacie radę i Lenka będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń