Wielki świat, małej Lenki

Wielki świat, małej Lenki

poniedziałek, 29 lipca 2013

87. Mamo, chyba polubiłam smoczek!

Tak jak wspomniałam, od piątku nie miałam internetu. Firma z której mamy internet powiększa swój zasięg przez co często internetu brak. Mam nadzieje, że jak najszybciej się to zmieni! :) 

Co u nas? 

W piątek również byłyśmy na spacerku z chłopakami, Lenka znowu spisała się bardzo dobrze, bo praktycznie cały spacer przespała z małą przerwą na butle "w terenie". W sobotę i w niedziele niestety spacereku nie było. W sobote każda próba włożenia Lenki do wózka kończyła się krzykiem, ogólnie miała jakiś ciężki dzień. Cały czas była marudna i nawet nie chciała leżeć w leżaczku. W niedziele natomiast było za gorąco. Owszem Lenka spędziła cały dzień na podwórku, we wózku, ale leżała cały czas w cieniu.  Dzisiaj też pogoda niezaciekawa, cały czas grzmi do tego duszno i czasami kropi deszcz, więc siedzimy w domku- NIESTETY :)

Mama z praktyk wychodzi o 12:30 , więc całe popołudnie i wieczór może spędzić z Lenką! Ale się cieszę, że nie każą mi siedzieć do 15.. Oszalałabym tam! :)

Natomiast moja mama pojechała odebrać nasze zamówione meble do kuchni. Ja nie chciałam rozstawać się z Lenką, ani ciągnąć ją po sklepach. Już raz mieliśmy taką przygodę i jak na razie nie chce tego powtarzać. :) Chyba za dużo bodźców jak na taką małą istotkę. 

Nastała u nas mała zmiana. Mianowcie, Lenka polubiła smoczek! Tak, sama się dziwie, ale o to dowód:



Jak to wyszło? Przypadkiem, w sobotę. Krzyczała, sama nie wiem o co, aż w końcu spróbowałam dać jej smoczka iii.. cisza :) I od tego momentu Lenka jest cały czas ze smokiem, a jak jej tylko wypadnie to krzyk niesamowity :)

12 komentarzy:

  1. Mój synek nie lubi smoczka i wcale nie cierpię z tego powodu.
    Dzieci ciężko oduczyć później od smoka;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Lenka też nie lubiła, wręcz nienawidziła :P Aż jej się na wymioty zbierało.. A od soboty smoczek został jej nowym przyjacielem z którym ani myśli się rozstać :)

      Usuń
  2. Pokochała Lenka smoczek :-)

    Piękna jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też o tym dzisiaj pomyślałam jak przeglądałam zdjęcia :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) z dnia na dzień coraz lepiej nam idzie :)

      Usuń
  5. Zawsze coś nowego :D Oby oduczanie poszło równie szybko!

    Ukradne ci ją kiedyś ;P Jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ledwo ją poznałam :) No i na włoski, aż się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj włoski to ona ma, wszyscy się dziwią i podziwiają :P :)

      Usuń